Na konci roku 1990 došlo k důkladné modernizaci. Objevilo se v čtvercové přední světlo, nové ukazatele směru, nová přístrojová deska, palivová nádrž a plechové schránky byly pokryty plastovými komponenty, gumové stupačky zcela zakryly motor a blatníky změnily tvar. Nový boční kryt motoru byl upraven pro instalaci nového typu startéru. Dražší verze motocyklu dostaly kotoučové brzdy předního kola a elektrický startér.
Výroba modelu Gamma byla ukončena v roce 1997. Vzhledem k nedostatku zájmu bylo vyrobeno pouze 3 100 kusů.
| Charakteristika |
Popis |
| Motor |
2-taktní, jednoválec vzduchem chlazený typ M742EFS, 70 cm³ |
| Výkon |
5,6 hp (4,1 kW) při 6000 ot / min |
| Maximální točivý moment |
6.7 Nm při 5500 ot / min |
| Spotřeba paliva |
2,5 l/100km |
| Vrtání |
45 mm |
| Zdvih |
44 mm |
| Komprese |
10,5:1 |
| Karburátor |
BVF 16N3-3 Bing 17/15/1102 |
| Mazání |
Mix benzínu s olejem v poměru 1:50 |
| Převodovka |
4 rychlosti |
| Elektrická instalace |
12V |
| Max.rychlost |
75 km/h |
| Brzdy |
Přední: 220 mm kotouč Zadní: Simplex systém 125mm buben |
| Objem palivové nádrže |
6,5 l (včetně rezervy 0,8 l) |
| Hmotnost |
88 až 91 kg v závislosti na vybavení |
| Vyráběno v letech |
1990 – 1997 |
| Počet kusů |
3 100 ks |




